Jak funguje firma Nej.cz v době pandemie covid-19
08.12.2020
Nej.cz funguje za covidu-19 i na home office: Co to znamená pro zákazníky?
Covid-19 je tu již nějakou dobu a pomalu se stal součástí života až do chvíle, než se podaří situaci uklidnit nebo úplně vyřešit. Řada firem, včetně Nej.cz, proto přešla z režimu práce v kancelářích na home office. Jak vypadají nová firemní opatření, jak se dotýkají služeb a zákazníků Nej.cz?
V březnu 2020 zastihl covid-19 všechny Čechy i české firmy zaskočené a nepřipravené na pandemii takového rozsahu. V následujících týdnech se s novou situací začali lidé pomalu vyrovnávat a zvykat si na nový standard a s ním související pravidla. To stejné se odehrálo – a stále odehrává – také v pracovním prostředí, kde se ukázalo být opravdu důležité dodržování nově nastavených pravidel.
I ve firmě Nej.cz se způsob práce z velké části proměnil. Jaké jsou ty nejzásadnější změny a jak se dotýkají fungování služeb a klientského servisu?
Nošení roušek a nová hygienická pravidla
Hlavním cílem firmy Nej.cz ze zákaznického pohledu je, aby i nadále všechny služby fungovaly bez výpadků a bez ztráty kvality. To se daří například proto, že osobní návštěvy techniků v domácnostech mohou probíhat i nadále, ačkoliv se řídí přísnými hygienickými pravidly. Samozřejmostí je nošení roušek nebo respirátorů FFP2 podle aktuální situace, důraz na desinfekci rukou a používaných nástrojů a zařízení.
Konference přes internet a práce z domu
Nej.cz bere situaci maximálně vážně, a tak všechny firemní meetingy, jednání i konference převádí do online prostředí. Díky tomu se lidé uvnitř firmy setkávají o to méně a nejsou zbytečně vystavováni riziku nákazy během cestování.
Zaměstnanci Nej.cz, jejichž náplň práce to umožňuje, pracují co nejvíce z domova. Tím se dále omezují kontakty mezi pracovníky. I některé klientské požadavky a lokální výpadky služeb se daří technikům a podpoře Nej.cz řešit na dálku. Tato opatření pomáhají chránit zdraví každého zákazníka i zaměstnance.
Nej.cz se snaží všemi dostupnými prostředky omezovat kontakty mezi zaměstnanci firmy, vyřizovat maximum zákaznických požadavků na dálku a zároveň udržovat vysokou kvalitu Nej.cz služeb, na kterou jsou zákazníci zvyklí z dřívějška.
Mohlo by vás zajímat
Jak změnit heslo na Wi-Fi aneb usnadněte život sobě i všem okolo
Když si pořídíte nový router, většinou budete mít od jeho výrobce automaticky přednastavené heslo Wi-Fi. Bývá sice bezpečné, ale na druhou stranou komplikované a těžko zapamatovatelné. Ukážeme vám tedy, jak heslo domácí Wi-Fi změnit na vlastní....
Jak zjistit, která rychlost internetu je ideální pro vaši domácnost?
Když si domů pořizujete internetové připojení, měli byste kromě řady jiných faktorů dobře zvážit také jeho rychlost. Díky tomu se vám nestane, že rychlost vybraného tarifu nebude stačit vašim potřebám, nebo že ji naopak vůbec...
Návod: Jak správně měřit rychlost internetu
Věděli jste, že změřit rychlost internetu zvládne během chvilky i laik? Sepsali jsme pro vás návod, jak postupovat, abyste naměřili správné hodnoty. Poradíme vám také, které online nástroje k testu internetové rychlosti využít. Je možné, že jste doposud nepotřebovali rychlost internetu změřit. Jeden ale nikdy...