Muž v županu, který vychází ze dveří a drží kávu.

Sousede, spojili
jsme síly

Nej.cz je nyní součástí O2

Zjistit více

Co se mění?

S platností od 1. 6. 2024 došlo ke spojení společnosti Nej.cz s.r.o. se společností O2 Czech Republic a.s. Zákazníky postupně převádíme do O2, a to především z důvodu zkvalitnění a rozšíření nabídky o další služby a exkluzivní výhody, které spojením vznikly.

Jakmile pro Vás budeme mít připravenou konkrétní nabídku, dáme Vám včas vědět.

Nej.cz + O2

Časté dotazy ohledně spojení s O2

Mění se pro mě něco? A jak to bude s cenou služeb?

Pro stávající zákazníky Nej.cz zůstává v tuto chvíli vše při starém – služby i ceny se nemění. Postupně však začínáme všem zákazníkům poskytovat služby O2, což sebou přináší širší nabídku služeb a exkluzivní výhody. Jakmile pro Vás budeme mít připravenou konkrétní nabídku, dáme Vám včas vědět.  

Jak bude od 1. 6. vypadat vyúčtování za odebírané služby Nej.cz?

Od 1. 6. 2024 se mění formální a grafická stránka faktur: nové logo a poskytovatel služeb O2 Czech Republic a.s. namísto Nej.cz s.r.o. Nicméně číslo účtu i variabilní symbol za odebírané služby zůstává nadále beze změny.

Kam mám napsat nebo zavolat, když budu chtít řešit cokoliv ohledně služeb od Nej.cz?

Všechny kontakty zůstávají stejné jako doposud. Volejte na zákaznickou linku 488 999 488, k dispozici je také e-mail zakaznicke.centrum@nej.cz. Nadále budou fungovat i naše zákaznická centra.

Pod koho budou spadat zákazníci Nej.cz?

Zákaznickou bázi Nej.cz získala od 1. 6. 2024 společnost O2 Czech Republic a.s., pro zákazníky Nej.cz ani O2 se však tímto krokem nic nezmění. Současné nastavení služeb (rychlost internetu, technologie poskytování internetu apod.) zůstává stejné, a to i po vašem převodu pod O2. V případě změn Vás budeme vždy včas informovat.

Jsem zákazníkem Nej.cz. Mohu nyní dostat služby O2, abych mohl/a čerpat výhody programu UNITY?

V tuto chvíli není možné spojit služby poskytované pod značkami Nej.cz a O2. O možnosti čerpání výhod a odměn od O2 Vás budeme včas informovat.

Telefonní číslo mám u O2 a internet u Nej.cz, je možné tyto mé služby sloučit?

Spojení služeb od O2 a Nej.cz aktuálně není možné. Jakmile se situace změní, dáme Vám vědět.

Jsem zákazník O2, mám očekávat nějaké změny?

Ani pro zákazníky O2 se nic nemění. Díky spolupráci se společností CETIN se však v budoucnu rozšíří dostupnost pokrytí internetu i na adresy, kde dříve nebylo k dispozici.

Pokud mám poruchu, výpadek nebo technický dotaz, kam ho mám nahlásit?

Na tom se také nic nemění. Poruchy můžete nahlašovat dále na čísle 488 999 488.

Jak je to se správou NejTV po spojení s O2?

I po spojení se pro vás nic nemění, v Moje Nej si můžete nadále dokupovat kredity nebo měnit TV kanály.

Základní informace k rušení služby 802.CZ (VOX)
Proč službu 802.cz rušíte?

Platforma, na které služby běží je již zastaralá na hraně životnosti, takže nejsme schopni dále garantovat její provozní schopnost. Telefonní číslo jsme Vám schopni převést na standartní měsíční placenou službu, případně číslo můžete přenést k jinému operátorovi. 

Jak mohu službu zrušit?

Pro zrušení nemusíte dělat nic, služba bude automaticky ukončena k 31. 12. 2024. Upozorňujeme, že neprovolaný kredit expiruje k datu ukončení služby bez náhrady.

Mohu své stávající číslo přenést k jinému operátorovi?

Ano, to je samozřejmě možné. Pro přenos čísla - portaci potřebujete sdělit novému poskytovateli tak zvaný OKU kód. Ten najdete na portále www.802.cz v klientské sekci, záložka „VOX čísla“ (poslední sloupec vpravo). Pokud ho nemůžete najít, pošleme Vám ho na registrovaný e-mail u vašeho telefonního čísla.

Co se stane s neprovolaným kreditem po ukončení služby?

Dle platných podmínek Váš neprovolaný kredit propadne. Pokud však převedete Vaše číslo na standartní měsíční placenou službu od O2, kredit Vám převedeme na Váš zákaznický účet v Moje O2, který bude použit na úhrady za služby od O2. K převodu dojde v prvním týdnu roku 2025.

Pokud máte k rušení této služby jakékoliv další otázky, neváhejte napsat na e-mail zakaznicke.centrum@nej.cz.

Základní informace k migraci služby MOBIL

Od 14. 10. 2024 dochází k postupnému navolávání zákazníků, kteří mají své telefonní číslo u Nej.cz. Jelikož jsme nyní součástí O2, dochází také k převodu telefonních čísel.

Jak se dozvím o převodu svého telefonního čísla do O2?

Všichni zákazníci budou nejprve telefonicky kontaktování specializovaným oddělením O2.

Jaké mobilní tarify mi budou nabízeny?

Na základě telefonického hovoru Vám budou nabízeny dostupné O2 mobilní tarify dle Vašich aktuálních potřeb. Jedná se o exkluzivní nabídku přímo pro zákazníky Nej.cz.

Co když s převodem čísla nebudu souhlasit?

V tomto případě obdržíte vyjádření o dalším možném postupu, kde Vám budou vysvětleny další možnosti převodu, zrušení telefonního čísla apod.

Pokud máte k převodu čísla jakékoliv další otázky, neváhejte napsat na e-mail zakaznicke.centrum@nej.cz.

Jak vypadá znění oficiálního oznámení?

Od 1. 6. 2024 se v důsledku přeměn společnosti stává poskytovatelem služeb z nabídky Nej.cz společnost O2 Czech Republic a.s., IČO 60193336, se sídlem Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4. Tato změna nemá vliv na vlastnosti služeb stávajících zákazníků ani na ceny těchto služeb, protože na O2 Czech Republic a.s. přecházejí nezměněna všechna související práva a povinnosti dosavadního poskytovatele Nej.cz s.r.o., IČO 03213595.

Nenašli jste svou odpověď?

Pokud máte ke spojení Nej.cz a O2 jakékoliv další otázky, neváhejte zavolat na naši zákaznickou linku 488 999 488, nebo napsat na e-mail zakaznicke.centrum@nej.cz.

© 2024 Nej.cz
Technické řešení Beneš & Michl