Platforma, na které služby běží je již zastaralá na hraně životnosti, takže nejsme schopni dále garantovat její provozní schopnost. Telefonní číslo jsme Vám schopni převést na standartní měsíční placenou službu, případně číslo můžete přenést k jinému operátorovi.
Pro zrušení nemusíte dělat nic, služba bude automaticky ukončena k 31. 12. 2024. Upozorňujeme, že neprovolaný kredit expiruje k datu ukončení služby bez náhrady.
Ano, to je samozřejmě možné. Pro přenos čísla - portaci potřebujete sdělit novému poskytovateli tak zvaný OKU kód. Ten najdete na portále www.802.cz v klientské sekci, záložka „VOX čísla“ (poslední sloupec vpravo). Pokud ho nemůžete najít, pošleme Vám ho na registrovaný e-mail u vašeho telefonního čísla.
Dle platných podmínek Váš neprovolaný kredit propadne. Pokud však převedete Vaše číslo na standartní měsíční placenou službu od O2, kredit Vám převedeme na Váš zákaznický účet v Moje O2, který bude použit na úhrady za služby od O2. K převodu dojde v prvním týdnu roku 2025.
Pokud máte k rušení této služby jakékoliv další otázky, neváhejte napsat na e-mail zakaznicke.centrum@nej.cz.