Předejděte komplikacím. Nejčastější chybou při platbě poštovní poukázkou nebo bankovním převodem je:
- chybně uvedený variabilní symbol
- chybně uvedená částka k úhradě
- chybně uvedené bankovní spojení
Proto doporučujeme používat platbu inkasem nebo SIPO.
Nezapomeňte, že:
Zákazník je dle článku 4.12 VOP povinen každou platbu, mimo inkasní – upravuje článek 4.13, řádně identifikovat příslušným variabilním symbolem, jinak se platba nepovažuje za uhrazenou. Rovněž je povinen pravidelně kontrolovat, zda byla platba řádně a včas provedena.
Datem splatnosti uvedeném na vyúčtování je považováno datum připsání příslušné částky na příjmový účet společnosti O2 Czech Republic a.s., jinak je vyúčtování v prodlení. Stejná povinnost platí pro všechny úhrady v náhradních termínech. Doporučujeme proto, abyste při realizaci plateb brali zřetel na časovou prodlevu převodu platby vaším bankovním ústavem, či v případě úhrady poštovní poukázkou na dobu zpracování Českou poštou, s.p.