Zákaznická linka: 488 999 488 (Po–Pá 8:00–20:00)
E-mail pro dotazy ohledně smluv, faktur, plateb apod.: zakaznicke.centrum@nej.cz
- Před nahlášením poruchy doporučujeme využít sekci Časté dotazy ke službám, kde najdete řešení nejfrekventovanějších problémů.
- Výpadky, poruchy, či technické dotazy nám prosím oznamujte co nejdříve od jejich vzniku na výše uvedený e-mail nebo telefonicky na zákaznickou linku.
- Pracovníci zákaznické linky Váš požadavek předají na tým technické podpory. Náš tým technické podpory Váš požadavek zpracuje a zavolá zpět, jakmile to bude možné.
- Pokud budou všichni operátoři obsazeni, bude Vám nabídnuta možnost zpětného zavolání zmáčknutím č. 1 na Vašem telefonu. Náš tým technické podpory Váš požadavek zpracuje a zavolá zpět, jakmile to bude možné.
- Mimo pracovní dobu zákaznické linky Vám bude nabídnuta možnost zpětného zavolání. Náš tým technické podpory Váš požadavek zpracuje a zavolá zpět, jakmile to bude možné.